Magyarország [Magyar] Módosítás
TÁRHELY CSOMAGOK SZOLGÁLTATÁSOK TÁMOGATÁS MEGRENDELÉS KAPCSOLAT
ÚJDONSÁGOK

 

Domain Árak

 

 

Online ügyfélszolgálat
   
Tudásbázis:
Útmutatók, leírások
Ügyfélközpont:
Hibabejelentés, segítség- kérés munkatársunktól és az eset nyomon követése.
   
 
Támogatási lehetőségek
 

Webhosting szolgáltatásunkhoz az alábbi támogatásokat kínáljuk:

Ügyfeleink részére

Előfizetőink részére az alapdíj az alábbi támogatást tartalmazza:

  • Alapvető technikai segítégnyújtás (TIER1/TIER2 szint) [részletek...]
  • Előfizetéssel, díjcsomagokkal és számlázással kapcsolatos ügyintézés
  • Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
  • Telefonos és E-mail támogatás
  • A garantált válaszidő 48 óra
  • Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]

Partnereink részére

Partneri konstrukcióban az alapdíj alábbi támogatást tartalmazza:

  • Technikai segítégnyújtás (TIER3 szint) [részletek...]
  • Havi előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
  • Telefonos és E-mail támogatás
  • A garantált válaszidő 48 óra
  • Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]
  • Hozzáférés a partneroldalakhoz [részletek...]

Nyilvános erőforrások

  • Tudásbázis

Kiegészítő megoldások

Amennyiben az alapvető támogatáson felül többre van szüksége, akkor további támogatási lehetőségeket kínálunk:

 

 
 
Tárhely csomagokSzolgáltatásokTámogatásMegrendelésKapcsolatASZF
             
Bejelentkezés a kezelőfelületre