
                  Előfizetőink részére az alapdíj az alábbi támogatást tartalmazza:
                  
                        - Alapvető technikai segítégnyújtás (TIER1/TIER2 szint) [részletek...]
 
                      - Előfizetéssel, díjcsomagokkal és számlázással kapcsolatos ügyintézés
 
                        - Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
 
                        - Telefonos és E-mail támogatás
 
                        - A garantált válaszidő 48 óra
 
                        - Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]
 
                  
                  
                  Partneri konstrukcióban az alapdíj alábbi támogatást tartalmazza:
                  
                    - Technikai segítégnyújtás (TIER3 szint) [részletek...]
 
                    - Havi előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
 
                    - Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
 
                    - Telefonos és E-mail támogatás
 
                    - A garantált válaszidő 48 óra
 
                    - Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]
 
                    - Hozzáférés a partneroldalakhoz [részletek...]
 
                    
                  
                
                  
                  Amennyiben az alapvető támogatáson felül többre van szüksége, akkor további támogatási lehetőségeket kínálunk: